Supportabonnement
Indien u regelmatig gebruikt maakt van onze ondersteuning is een supportabonnement nog voordeliger. Afhankelijk van het gekozen abonnement komen wij ieder jaar uw apparaten opfrissen, gaan we samen in gesprek over uw online veiligheid en zorgen we dat al uw belangrijke bestanden veilig worden gebackupt. Met de supporturen kunt onze hulp inschakelen bij een storing, reparatie of ander vraagstuk, daarnaast krijgt u korting op het uurtarief als deze uren zijn verbruikt. Zo is Altus ICT uw vaste aanspreekpunt voor alle technische vragen en weet u zeker dat uw ICT zaken goed op orde zijn!
Hieronder vindt u de verschillende abonnementen:
Basis
- 10% korting op supporturen
- 1 uur support inbegrepen
- 1 apparaat opfrissen
Standaard
- 10% korting op supporturen
- 2 uur support inbegrepen
- 3 apparaten opfrissen
Extra
- 10% korting op supporturen
- 4 uur support inbegrepen
- 5 apparaten opfrissen
Supportabonnement aanvragen
Meer informatie en voorwaarden
Opfrissen apparaten
Wij komen ieder jaar het aantal apparaten in uw abonnement opfrissen, dit omvat:
– Stofvrij maken
– Controle hardware en upgrade advies
– Ongewenste software en malware verwijderen
– Systeem optimaliseren
– Updates installeren
De voorkeur gaat uit naar het ophalen van het systeem, is dit niet mogelijk dan wordt het onderhoud op locatie uitgevoerd met uitzondering van het stofvrij maken van het systeem, er geldt dan op locatie een maximum tijd van 1 uur, extra tijd wordt met de geldende korting in rekening gebracht.
Voorwaarden
Openstaande uren worden automatisch verrekend met de beschikbare supporturen, uren die hierbuiten vallen worden met korting gefactureerd zolang het abonnement geldig is en er geen sprake is van een betalingsachterstand. U wordt vanzelf benaderd voor het jaarlijkse onderhoud voor het maken van een afspraak. De supporturen kunnen worden verdeeld over meerdere computers in uw eigendom, bij twijfel van misbruik behoudt Altus ICT het recht om het supportabonnement op te schorten en geen werkzaamheden te verrichten. Overgebleven supporturen kunnen niet worden meegenomen naar de volgende periode. Het supportabonnement wordt aangegaan voor minimaal één jaar en wordt zonder opzegging automatisch en stilzwijgend steeds voor één jaar verlengd. Opzegging geschiedt schriftelijk minimaal één maand voor het begin van de nieuwe periode. Voorrijkosten vallen buiten dit supportabonnement en worden apart gefactureerd zover van toepassing. Bij wijzigingen van het contract (prijzen en/of voorwaarden) vervalt de overeenkomst automatisch na de lopende periode. U krijgt dan de mogelijkheid een nieuw abonnement af te sluiten.
Zie ook onze algemene voorwaarden.